استاد سلام یک پلتفرم آنلاین آموزشی است که هر گونه خدمات آموزشی که یک شاگرد برای یادگیری و یک استاد برای یاد دادن به آن نیاز دارد را در خدمت شما قرار می دهد.

مزایای استاد سلام

۱.ابزار آنلاین مفید و کاربردی در اختیار فعالان حوضه آموزش

۲.جستجوی هدفمند استاد، دوره آموزشی و آموزشگاه

۳.استاد سلام با طراحی خوب توانسته است جایگاهی بسیار خوب در موتورهای جستجو از جمله گوگل به دست آورد و پاسخ درست به سوالات، در زمینه آموزش، استاد و کلاس شود.

۴. شاگرد ها آنلاین بودند، با سایت استادسلام، استاد و آموزشگاه، نیز آنلاین در بستر آنلاین طبقه بندی شد.

۵. ایجاد کسب و کاری مستقل برای هر استاد

۶. حذف فاصله میان استاد و شاگرد با کلاس آنلاین، شاگرد از هر شهری میتواند با برترین استادها در ارتباط باشد

۷. متد های جدید دسترسی به خدمات آموزشی مانند جزوه آموزشی، فیلم آموزشی و محتوای آموزشی

۸. تیم پشتیبانی آنلاین

تاریخچه ما

 تیم طراحی وب سایت ایسوا بعد از ۱۲ سال تجربه طراحی سایتهای بسیار شاخص و بزرگ، سایت استاد سلام را با فکر تسهیل امکانات آموزشی در بستر آنلاین، در شهریور ۱۳۹۲ برای کمک به آموزش و کسب و کار آموزشی  و استاد خصوصی طراحی و بنیان گذاری نمود.

تیم کوچک استاد سلام روز به روز بزرگ تر شده و نیرو هایی جوان،خلاق و علاقه مند به آموزش به آن اضافه می شوند و البته خانواده بزرگ استاد سلام هم اکنون مشتمل بر بیش از ۱۲۰۰۰ استاد و ۵۰۰ آموزشگاه از جای جای میهن عزیزمان است.

کاربران استاد سلام چه کسانی هستند؟

  1. دانشجویان

هر مهارت یا درس که می خواهید یاد بگیرید  از تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی گرفته تا تدریس خصوصی زبان انگلیسی  و به دنبال استاد مناسب برای آن هستید یا می خواهد دوره آموزشی آن را ثبت نام کنید در استاد سلام می توانید پیدا کنید.

یا حتی می خواهید از متد های به روز در آموزش مانند فیلم آموزشی استفاده کنید استاد سلام تمامی آن ها را به شما معرفی می کند.

  1. اساتید

هر استاد با ثبت نام رایگان در استاد سلام، یک صفحه وب از پروفایل کامل و حرفه ای خود خواهد داشت؛ در فضای آنلاین که پر از علاقه مندان و جستجوگران آموزش است، میتواند خود را در دیدرس شاگرد قرار دهد، از مزایای استاد سلام از جمله کلاس آنلاین، ثبت دوره آموزشی برای تدریسهای نیمه خصوصی و تبلیغات گسترده تر برای  کسب و کار خود بهره مند می شوند.

هر رشته یا مهارتی را که می توانید تدریس کنید مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس. استاد سلام تمام ابزار های لازم برای تدریس را در اختیار شما قرار داده است.

  1. آموزشگاه

آموزشگاه ها هم مانند اساتید پروفایل کامل دارند، یک زیر سایت در استاد سلام با تمامی امکانات لازم جهت معرفی درست مرکز آموزشی، آموزشگاه ها می توانند سوابق خود را بنویسند، عکسهای آموزشگاه را نمایش دهند، دوره های آموزشگاه را در دسترس علاقه مندان قرار دهند، کلاسهای آزاد خود را اجاره دهند و یا حتی کلاس آنلاین، برگزار کنند.

خدمات استاد سلام

شما برای یاد گرفتن مهارتی دنبال استاد (معلم خصوصی) و کلاس آموزشی هستید؛استاد سلام راه را به وضوح به شما نمایش میدهد، دوره آموزشی و استاد در نزدیکی شما را به شما نشان میدهد؛

استاد سلام با پشتوانه استادهای خوب خود، دوره آموزشی برای شرکت ها و سازمان ها برگزار می کند

اجاره فضای آموزشی مانند اجاره کلاس و اجاره سالن کنفرانس آموزشگاه از دیگر خدمات استاد سلام می باشد

کلاس آنلاین، نیاز امروز در شهر های پر ترافیک است

چرا استاد سلام؟

اگر بخواهیم دلیل این چرا را خیلی مختصز توضیح دهیم می گوییم علاوه بر خدماتی که آن ها را برشمردیم، ما کلاس آنلاین را برای شما دانش پژوهای عزیز آوردیم تا با صرفه جویی در زمان و هزینه خود درس را همان جور که خودتان می خواهید یاد بگیرید.

حرف  آخر

تیم استاد سلام متشکل از افرادی است که خود با مسایل آموزشی ارتباط زیادی داشته اند و دغدغه های آموزشی را درک کرده اند و حال  با کمک دانش فنی خود به دنبال بهترین راه حل ها هستند.

در این راستا همواره در پی تکنولوژی های جدیدند و در تلاش برای به روز کردن استاد سلام و پیشرفت خدمات آموزشی در کشور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید