معرفی کتاب فروش بیمه به روش بیمه فروش

تالیف : جهانشاه محرابیان ( بیمه فروش )
حرفه فروشندگی بیمه دستخوش تغییرات زیادی است و بازار بیمه هرروز رقابتی‌تر از روز گذشته می‌گردد لذا هر فروشنده بیمه نیز باید تصمیم بگیرد که با این تغییرات، تغییر کند و خود را برای رقابت بیشتر آماده سازد.

بازار پررقابت امروز نیازمند آن است که فروشنده‌های بیمه روش‌های حرفه‌ای و کاربردی فروش بیمه را فرابگیرید و با به‌کارگیری آن به فروش‌های خود بیفزایند و خود را از سایرین متمایز سازند هم‌اکنون بیمه‌های زیادی بفروش می‌رسد که فروش آن‌ها به‌طور صحیح اتفاق نمی‌افتد و در جهت خدمت به خریداران بیمه و بیمه‌گذاران نیست و خرید آن‌ها تکرار نمی‌گردد این به آن دلیل است که روش‌های به‌کارگیری فروش بیمه تغییر کرده‌اند لذا باید روش‌های جدید را جایگزین روش‌های گذشته نمود.
این کتاب برای کمک به‌تمامی افرادی که هم‌اکنون به فروش بیمه مبادرت می‌ورزند و یا اینکه دوست دارند در آینده در این حرفه مشغول به کار شوند نوشته‌شده است. برای آن دسته از فروشنده‌های بیمه که به پیشرفت و موفقیت خود علاقه‌مند هستند. تمام مطالب این کتاب بر مبنای مطالعات و تجربیات فروش‌های است که در طول سالیان فعالیت این‌جانب یا همکاران و سایر فروشنده‌های بیمه اتفاق افتاده است. روش‌های بیان‌شده در این کتاب آزمون خود را در طول سالیان فعالیت پس داده‌اند و در طول این سالیان با آموزش این روش‌ها و به‌کارگیری آن‌ها توسط فروشنده‌های بیمه شرکت‌کننده در کلاس‌ها و کارگاه‌ها پیش از پیش کاربردی بودن آن‌ها مشخص گردیده است شما با به‌کارگیری مطالب این کتاب خود به‌وضوح تغییرات حاصله درفروش بیمه‌های خود را شاهد خواهید بود این روش‌ها راه‌حل عملی و ساده‌ای هستند و اگر به‌حساب بیایند در محیط کار شما شور و حالی ایجاد می‌کنند.
آنچه شما از خواندن این کتاب به دست می‌آورید دست‌یابی به والاترین اهداف حرفه‌ای فروش بیمه است که تابه‌حال تعیین کرده‌اید.

شناختی است که به‌عنوان یک فروشنده‌ی حرفه‌ای بیمه از شغل خود به دست خواهید آورد. و همچنین پاداش شما فروش بیشتر خواهد بود. برای سودآور شدن بیشتر شغل خود، این کتاب را مطالعه کنید و بعدازآن هرچه سریع‌تر از اطلاعات خوانده‌شده استفاده کنید. آن را برای خریداران و بیمه‌گذاران فعلی و بالقوه به کار ببرید.

و بدانید که هرچه سریع‌تر از آن استفاده کنید، بیشتر به روش‌های ارائه‌شده مسلط خواهید شد. این کتاب را در همه‌جا همراه خود داشته باشید بارها و بارها مطالب آن را بخوانید هر چه بیشتر مطالب این کتاب را بخوانید و در کار خود پیاده کنید ایده‌های بیشتری به ذهن شما خواهد رسید که از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید و درآمدهای بیشتری از آن کسب کنید. بیاید تا با یکدیگر روش فروش یک بیمه را گام‌به‌گام تجربه کنیم.


سوالات خود را در رابطه با بیمه عمر ,  بیمه تامین اجتماعی  , بیمه سلامت , بیمه درمان تکمیلی ( بیمه تکمیلی ),  بیمه شخص ثالث  و …  را در مرجع سوالات بیمه بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید