رییس پلیس ترافیک شهری راهور نیروی انتظامی گفت: براساس اصلاحیه قانون بیمه، رانندگان خودروها در صورت نداشتن اختلاف می توانند بدون کروکی خسارت خود را تا سقف تعیین شده از بیمه ها دریافت کنند.

 

به گزارش بیدبرگ و به نقل از سایت راهور، سرهنگ علیرضا جهانگیری افزود: ماده ۱۸ این قانون تاکید دارد در صورتی که طرفین تصادف اختلاف نداشته باشند و نوع تصادف نیز خسارتی باشد، بدون نیاز به گزارش پلیس (کروکی) می توانند برای دریافت خسارت به شرکت های بیمه مراجعه کنند.

جهانگیری هرگونه ممانعت از سوی شرکت های بیمه را تخلف اعلام کرد و گفت : در صورت ممانعت شرکت های بیمه از پرداخت جریمه ، موارد از طریق سازمان بازرسی کل کشور قابل پیگیری است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا حضور پلیس را تنها در صورت وجود اختلاف بین طرفین ضروری دانست و گفت :البته لازم است پس از وقوع تصادف ، خودروها در منتها الیه سمت راست جاده متوقف و ازانسداد معابر جلوگیری کنند.

جهانگیری افزود: در حال حاضر زمان رسیدگی به تصادفات کاهش یافته که این امر موجب کاهش گره های ترافیکی شده است.

وی به شرکت های بیمه پیشنهاد کرد که همچون گذشته با مراجعه بر سر صحنه تصادف نسبت به پرداخت خسارات تا سقف تعیین شده اقدام کنند.

در صورتی که در زمینه بیمه تامین اجتماعی یا قانون کار نیاز به مشاوره تلفنی تخصصی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

بیمه خودرو

دیدگاهتان را بنویسید