نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران بازنشسته تامین اجتماعی

در صورتیکه در زمینه بیمه تامین اجتماعی یا قانون کار نیاز به مشاوره تلفنی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ به آدرس https://www.bidbarg.com درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

 

برای ورود به سایت فیش حقوق مستمری بگیران بازنشسته تامین اجتماعی بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

به منظور ورود به این سامانه وارد کردن هر سه آیتم شماره ملی، شماره مستمری و کلمه عبور الزامی است.

سامانه فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

در صورتی که برای اولین بار وارد سامانه می شوید کلمه عبور سریال شناسنامه (عدد صحیح شش رقمی)می باشد.در صورت تعویض شناسنامه و یا دریافت شناسنامه المثنی، ضمن مراجعه به واحد های اجرایی جهت اصلاح اطلاعات سریال شناسنامه، باید توجه داشته باشند که سریال شناسنامه قدیمی که قبلا در سیستم ثبت شده بعنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است.

تصویر زیر، نمونه ای از شماره شش رقمی سریال شناسنامه را نشان می دهد.

سری شناسنامه

برای مشاهده این صفحه بهتر است از نگارش هفت یا بالاتر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer یا آخرین نسخه موزیلا فایرفاکس Mozilla firefox استفاده نمایید.

چنانچه کلمه عبور خود را فراموش کرده اید یا نمی توانید وارد شوید اینجا را کلیک کنید یا به آدرس اینترنتی برروی لینک زیر کلیک کنید:

بازیابی کلمه عبور به سامانه مستمریhttps://goo.gl/u2hUf2

مشاهده فیش حقوقی مستمری و احکام افزایش مستمری بازنشستگی ساﻻنه

پس از ورود به سامانه و مشاهده اطلاعات هویتی خود بصورت پیش فرض می توانید با انتخاب یا آخرین فیش حقوق یا حکم ساﻻنه خود را مشاهده نمایید.

مشاهده فیش مستمری

جهت مشاهده فیش مستمری ماه های قبل باید سال و ماه مورد نظر انتخاب و مجددا روی گزینه کلیک نمایید.

بمنظور مشاهده فیش سایر مزایای قانونی ﻻزم است پس از انتخاب سال و ماه مربوطه از قسمت “نوع پرداخت” گزینه مورد نظر را انتخاب و مجددا روی گزینه کلیک نمایید.

بعنوان مثال برای مشاهده عیدی سال ۱۳۹۳ همانند تصویر ذیل عمل نمایید.

بمنظور مشاهده احکام افزایش سال های قبل ﻻزم است صرفا سال مورد نظر انتخاب و سپس روی گزینه کلیک نمایید.

پیشنهاد می گردد بمنظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی و افزایش ضریب اطمینان پس از اولین ورود نسبت به تغییر رمز خود به روش ذیل اقدام فرمایید.

 

در صورتیکه در زمینه بیمه تامین اجتماعی یا قانون کار نیاز به مشاوره تلفنی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ به آدرس https://www.bidbarg.com درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید