از آن زمان تاکنون این سامانه پاسخگوی بیش از ۹۳۶هزار تماس در زمینه‌های امور بیمه‌شدگان ۲۹درصد‌‌، درآمد و اتباع ۲۸درصد، واحد نامنویسی ۱۶ درصد و مستمری‌ها ۲۷ درصد بوده است. سامانه ندای تامین حتی در زمینه قوانین روابط کار نیز اطلاع‌رسانی می‌کند.مطالعات تخصصی و مرور بخشنامه‌های جاری سازمان هر روزه بخشی از عملکرد روزانه کارشناسان این مرکز است.
رضایت از موثق بودن اطلاعات به میزان ۹۷ درصد، رضایت از برقرای تماس به میزان ۵۱درصد، رضایت از به دست آوردن اطلاعات جدید به میزان ۷۸ درصد و پیگیری ارجاع شکایات از شعب به میزان ۷۱ درصد بوده است، اما در این میان مشکلاتی همچون نبود ساختار اداری و تشکیلاتی برای این مرکز دغدغه ای جدی است.
از عمده مشکلات ادارات کل در تعامل با این سامانه، برقرار نبودن سیستم اتوماسیون اداری در این واحد بوده است.

میزان همکاری اداره‌ های‌ کل‌ بیمه تامین اجتماعی با سامانه ندای تامین به شرح زیر است‌:

شایان ذکر است، به علت نبود دور نمای شغلی، ازتعداد شاغلان در این سامانه به شدت کاسته شده و کارشناسان سازمان دلیلی برای فعالیت در این مرکز نمی‌بینند؛ هرچند به دلیل وجود اعتقادات و وابستگی عاطفی، همواره پشتیبانی خود را اعلام کرده‌‌اند.
به هر حال امروز سومین سالگرد تشکیل ندای تأمین یا مرکز ۱۴۲ به آرامی و در سکوت گذشت.
امید است با تمهیدات مدیریت عالی سازمان در جهت ایجاد امنیت شغلی‌‌، کارکنان مذکور را در ارائه خدمات نوین و افزایش رضایتمندی مخاطبان تقویت کنند تا فضایی مناسب برای گسترش اطلاعات از خدمات سازمان و ایجاد فضایی امن برای کسب و کار را بالاتر برده و کارآفرینان و کارفرمایان و صاحبان حرف و مشاغل بتوانند امکان ریسک سرمایه‌گذاری انسانی را به درستی محاسبه کنند و ما شاهد رونق اقتصادی در پناه این آگاهی باشیم‌. بیمه بپرسید.

سازمان بیمه تامین اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید