حق الزحمه کاریابی بابت ثبت نام به همراه مشاوره شغلی در سال ۱۳۹۵ در دفاتر کاریابی داخلی مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال و در دفاتر کاریابی خارجی مبلغ ۲۳۰۰۰۰ ریال تعیین گردید.

در جلسه هیئت مرکزی مورخ ۱۳۹۴.۱۲.۱۸ موضوع ماده ۷ آیین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار، حق الزحمه کاریابی های غیر دولتی در سال ۱۳۹۵ تعیین شد.

بر طبق صورت جلسه منعقده، حق الزحمه کاریابی بابت ثبت نام به همراه مشاوره شغلی در سال ۱۳۹۵ در دفاتر کاریابی داخلی مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال و در دفاتر کاریابی خارجی مبلغ ۲۳۰۰۰۰ ریال تعیین گردید.

همچنین، حق الزحمه کاریابی بابت به کارگماری کارجویان در داخل کشور برای قراردادهای یکساله و بیشتر به شرح زیر محاسبه تعیین گردید:

حق الزحمه به کارگماری کاریابی غیردولتی داخلی که از کارجو دریافت می گردد حداکثر پنجاه درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در سال ۱۳۹۵ می باشد و در صورتی که دستمزد ثابت به کارگمارده بیشتر از حداقل دستمزد اعلام شده از سوی شورای عالی کار باشد، ۲۰درصد تفاوت حقوق کارجو با حداقل دستمزد اعلام شده در سال ۹۵ به حق الزحمه دریافتی از کارجو اضافه خواهد شد. به علاوه، کاریابی می تواند حق الزحمه به کارگماری را تا سقف یکماه حقوق دریافتی کارجو، از کارفرما دریافت نماید.

لیست دفاتر کاریابی فعال در تهران

در صورتی که در زمینه بیمه تامین اجتماعی یا قانون کار نیاز به مشاوره تلفنی تخصصی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

کاریابی

دیدگاهتان را بنویسید